GAZETECİLİK BÖLÜMÜ DERS SEÇME VE ONAYLATMA İŞLEMİNDE DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN UNSURLAR

Başlama Tarihi :   02.09.2016 Bitiş Tarihi :   23.09.2016

Gazetecilik Bölümü "1, 2, 3. ve 4.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİKKATİNE!
Ders seçme ve onaylatma işleminde dikkat etmeniz gereken unsurlar aşağıda belirtilmiştir. 
Lütfen en az iki kere okuyunuz.
1) Ders seçme işlemi 5-9 Eylül 2016 tarihleri arasında elektronik ortamda yapılacaktır. 1.Sınıftaki öğrencilerin ders seçim işlemi sistem tarafından doğrudan yapılacaktır, bu öğrenciler ders seçim işlemi yapmayacaktır.
2) Ders seçme işlemi esnasında toplamda 36 krediyi geçmeyiniz. Kaldığınız veya dönemi değişen derslerinizi dikkatli bir şekilde kontrol ediniz. Bu işlemlerin sorumluluğu tamamen öğrenciye aittir.
3) (Zorunlu) Seçmeli derslerinizle ilgili 
a) 3. Sınıfların seçmeli dersleri (Yerel Basın-Gazetecilikte Yeni Yaklaşımlar)
b) 4. sınıfların seçmeli dersleri (Toplumsal Hareketler ve Basın-Girişimcilik) olarak belirlenmiştir. 
Not: Reklamcılık dersinden kalan öğrenciler Yerel Basın dersini seçeceklerdir.
Lütfen belirlenen derslerin dışında herhangi bir ders eklemeye çalışmayınız.
4) Öğrenciler öğrenim ücreti/katkı payını 5 Eylül 2016 tarihinden kayıt yenileme son tarihine kadar, bulundukları yerlerdeki ZİRAAT BANKASI’NIN TÜRKİYE’DEKİ TÜM ATM'lerinden “okul numaraları” ile yatırabilirler.
5) Ders onay, ekle-çıkar işlemleri ise BAYRAMDAN SONRA (yani derslerin başlayacağı hafta) 19-23 Eylül 2016 tarihleri arasında başlayacaktır. DERS ONAYLARI BELİRLENEN DANIŞMANLAR TARAFINDAN, MESAİ SAATLERİ İÇİNDE “YÜZ YÜZE” GERÇEKLEŞTİRİLECEKTİR. BU KONUDA HERHANGİ BİR TOLERANS GÖSTERİLMESİ SÖZ KONUSU DEĞİLDİR. ONAY İŞLEMİNİ 23 EYLÜL TARİHİNDEN SONRAYA BIRAKAN TÜM ÖĞRENCİLERİN SORUMLULUĞU KENDİSİNE AİTTİR.
NOT: ONAY İŞLEMİ İÇİN TELEFONLA VEYA SOSYAL MEDYA VASITASIYLA BAĞLANTI KURMAYA ÇALIŞMAYINIZ. MESAJLARINIZ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.
6) DÖNEM UZATAN ÖĞRENCİLERİN “GEÇERLİ MAZERET, RAPOR VB. DURUMUNU BELGELENDİRMEK/BİLDİRMEK ŞARTIYLA” ders onayları yapılabilecektir. Bunun için ad, soyad, öğrenci numarası ve aldıkları derslere dair bilgileri içeren imzalı dilekçelerini 0346 219 12 38’e fakslamaları zorunludur. Bu işlemin sorumluluğu yine öğrencinin kendisine aittir.
7) Ders onay işlemleri
1.sınıflar için Fikriye Sena Çelik,
2.sınıflar için Banu Polat,
3.sınıflar için Oğuz Selim Kobaza,
4.sınıflar için Gamze Polat Sürav  tarafından gerçekleştirecektir.
8) Ders onayınızın yapılıp yapılmadığını sisteminizden kontrol ediniz. Eksik varsa danışman hocanızla ilgili tarihlerde bağlantıya geçiniz.  
Hepinize başarılı ve mutlu bir eğitim-öğretim yılı dileriz.

Yukarı