Fakültemizi Kazanan 1. Sınıf Öğrencilerimize Oryantasyon Eğitimi Verildi

Haber Tarihi :   07.10.2024

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi İletişim Fakültesi’ne 2024-2025 Eğitim-Öğretim yılında başlayan öğrenciler için “Oryantasyon (Uyum) Eğitimi” düzenlendi.

Fakültemiz Konferans Salonu’nda gerçekleşen eğitime, Dekanımız Prof. Dr. Mustafa Gülmez, Dekan Yardımcıları Prof. Dr. Murat Toksarı ve Doç. Dr. Erkan Arslan, Fakülte Sekreteri Metin Koçak, öğretim elemanları ile öğrenciler katıldı.

Programda açış konuşmasını gerçekleştiren Dekanımız Prof. Dr. Gülmez, “İletişim alanında nitelikli bireyler yetiştirmeyi kendine ilke edinen Sivas Cumhuriyet Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2006 yılında kurulmuştur. Fakültemizde sektörün ihtiyacına yönelik yenilikçi bakış açısı kazandırmayı hedefleyen bir fakülte olma yolunda Gazetecilik, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Radyo Televizyon ve Sinema ile Yeni Medya ve İletişim Bölümleri olmak üzere 4 bölüm mevcuttur. Fakültemiz 2024-2025 akademik yılı itibariyle Yeni Medya ve İletişim Bölümüne YKS ile ilk öğrencilerini kabul etmiştir.

Nitelikli akademik kadromuzla birlikte geleceğin iletişimcilerini yetiştirebilmek için teorik derslere ilaveten Fakültemiz bünyesinde karasal ve internet üzerinden yayın yapan CÜ-Radyo ve CÜ-Web TV yanı sıra radyo-kurgu atölyesi, televizyon stüdyosu, video kurgu odası, sinema atölyesi ve sinema salonu gibi imkânlarımızla öğrencilerimizin saha deneyimi kazanmalarına ve projeler üretmelerine katkı sunmaya çalışıyoruz.

Bu vesileyle YKS ile Fakültemize kaydını yaptıran siz değerli öğrencilerimize hoş geldiniz dileklerimle başarılı bir akademik hayat diliyorum.” dedi.

Daha sonra Fakültemiz Gazetecilik Bölümü Dr. Öğretim Üyesi Oğuz Selim Kobaza öğrencilere bağımlılıkla mücadele, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi yerleşkesinin tanıtımı, Fakültemiz eğitim sistemi, akademik ve idari personelin görev tanımları gibi geniş kapsamlı bilgiler verdi.

Dekan Yardımcısı Prof. Dr. Murat Toksarı’nın Dr. Öğretim Üyesi Oğuz Selim Kobaza’ya teşekkür belgesi takdimi ve fotoğraf çekimi ile program sona erdi.
 

Yukarı